Rămâi motivat în fiecare zi

09:55 Unknown 0 Comments


De curând am auzit următorul citat: „Motivația este ca dușul. Nu durează așa că îl recomandăm zilnic” (Zig Ziglar). La început m-a amauzat, apoi m-a făcut să realizez cât este de adevărat. Într-adevăr, motivația mea nu este constantă, are urcușuri și coborâșuri, așa că tare bine ar fi să primesc puțin ajutor ca să rămân motivată în fiecare zi.
La mijlocul lui septembrie am participat la un proiect internațional în Ungaria - un schimb intercultural între tineri din România, Ucraina și Georgia, interesați de antreprenoriat. Acolo l-am întâlnit pe Veronel Guiman, care ne-a prezentat conceptul VMotivation, lansat de el. Veronel este „un visător, un idealist și antreprenor”, așa cum se prezintă el însuși pe blog-ul său, al cărui motto este chiar citatul de mai sus. VMotivation este o sursă de inspirație și îți garantează o doză serioasă de motivație oricând simți că ai nevoie. Pentru asta îți recomand să urmărești blog-ulVMotivation.ro/blog, dar și pagina de Facebook facebook.com/VMotivation.
Totodată, Veronel a lansat serviciul de SMS Motivațional prin intermediul căruia de luni până vineri între orele 10:00 și 15:00, cei care se înscriu vor primi câte un mesaj care să îi facă să rămână motivați. Serviciul de SMS Motivațional promite că nu vei primi simple cuvinte, ci vei primi înțelepciune și încurajare. Vestea bună este că nu costă nimic să te abonezi la acest serviciu. 
Uite și mesajul lui Veronel pentru tine: „Am lansat VMotivation pentru oamenii care își doresc mai mult. Motivația nu durează tocmai pentru că zilnic suntem bombardați cu impulsuri negative. Știai că, până la vârsta de 20 de ani, unui tânăr i se spune de peste 200.000 de ori «nu»? Serviciul de SMS a avut mare succes ediția trecută, așa că nu am putut rezista cerințelor membrilor comunității de a-l relansa. Te aștept și pe tine să te inscrii și să rămâi motivat!" - Veronel Guiman
Mie îmi place ideea și am zis să încerc. Dacă și pe tine crezi că te-ar ajuta, atunci te invit să te înscrii completând un formular simplu pe care îl găsești pe blog-ul VMotivation.

0 comments: